Sydney-batemans bay

24 december 2014 - Batemans Bay, Australië

Batemans bay

Sydney-Batemans Bay, 24 december,
Jammer genoeg gaan we vandaag vertrekken uit Sydney,we hadden graag nog wat gebleven.
Om 10 uur halen we de auto op en gaan weer terug naar het hotel om de koffers op te halen,vandaag rijden we 285 km naar Batemans Bay,het links rijden is in het begin wel eng,het is ook ontzettend druk in de stad,dus erg opletten,na een uur zijn we eindelijk de stad uit en wordt het ook wat rustiger,de route gaat door verschillende nationale parken en is echt prachtig,maar veel klimmen en bochten,ik zit niet bepaald op mijn gemak,maar dat zal de hele week wel blijven,haha.
We komen door verschillende dorpjes,waar het overal erg druk is,want om 5 uur sluiten de winkels en gaan ze hier kerst vieren.
Na 250 km,gaan we van de weg af,om naar Pebbly Beach te gaan,er zouden daar kangaroe's bij het strand moeten leven,het is 8km naar de kust via een smal weggetje,nou er zijn maar 3 kangaroe's,maar we hebben ze gezien!Pebbly beach
Pas om 18.30 komen we bij het hotel aan,we hebben er erg lang over gedaan,als we willen gaan eten,blijkt dat ook op de 24e bijna alle restaurants dicht zijn en we eten uiteindelijk in een casino,waar we thais eten,maar wel lekker.