Cowes-Melbourne

30 december 2014 - Melbourne, Australië

Cowes-Melbourne,30 december,
Alweer onze laatste rit met de auto,het is 145 km naar Melbourne,dus niet zo ver,het hotel vinden gaat prima,het is wel ontzettend druk op de weg,we laden eerst de auto uit en gaan hem dan terugbrengen naar Hertz,dat kost nog wel wat tijd,het is niet zo ver,maar veel eenrichtingsverkeer en in de stad rijden is niet zo prettig als je de weg niet weet,maar uiteindelijk hebben we het gevonden en leveren we de auto in,we gaan terug wandelen en komen hele leuke straten tegenWinkelstraatOude winkelstraat H&M kledingzaakoveral zijn straatmuzikanten bezig,heel gezellig,ik vind de straten op Amsterdam lijken,alleen zijn ze veel breder.
Melbourne is een hele grote stad,en het is ontzettend druk op straat,'s-avonds gaan we met het andere stel een restaurantje zoeken,maar dat blijkt niet makkelijk,alles is gewoon dicht,kennelijk moet je in een andere buurt zijn,terwijl we midden in het centrum zitten,we hebben geen zin om nog veel verder te zoeken en gaan maar in het hotel eten,het is er erg stil,maar het eten is prima,morgen maar weer eens kijken waar we kunnen eten,alhoewel dat lastig kan worden op oudejaarsavond.