thuiskomst

2 januari 2015 - Amsterdam, Nederland

Melbourne,1 januari 2015,

Alweer het einde van onze geweldige vakantie,
vandaag vliegen we weer terug naar huis,we gaan om 11.30 naar het busstation om de skybus naar het vliegveld te nemen.
De vlucht naar Hong Kong is op tijd en na een goede vlucht landen we na 10 uur vliegen in Hong Kong,daar moeten we 2.45 uur wachten op de vlucht naar Amsterdam,gelukkig is de bagage doorgelabeld,dus die hoeven we niet op te halen,we zijn ook al ingechecked,het is inmiddels 2 januari.
Op de vlucht naar Amsterdam lukt het gelukkig om een paar uur te slapen,maar het is een lange zit.
We landen om 06.15 op schiphol en zijn ontzettend verrast als we bij de bagageband komen dat Danielle,Jeroen,Sylvia,Lars,Feline,Thomas en Sander er staan met een spandoek,die arme kinderen zijn voor ons zo ontzettend vroeg opgestaan,daar werden we wel erg blij van.
Als we thuis komen,blijkt er versierd te zijn voor mijn 65e verjaardag en zijn Jacqueline,Andre,Bryan en Desiree er en drinken we met zijn allen koffie met gebak.
Wat een geweldig leuke thuiskomst!!!!