Auckland 9 december

9 december 2014 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Uitzicht over Auckland
Vanmorgen hebben we om 10.30 een taxi genomen naar het schip,de afstand was het niet,maar met alle bagage is het niet zo handig om te gaan lopen,het inchecken aan boord gaat soepel,we zijn al om 11.15 aan boord,de hutten zijn nog niet klaar,maar we hebben geen bagage,dus kunnen we het schip gaan bekijken en later wat gaan eten,om 12.15 kunnen we naar de hut,die is erg ruim ,ziet er prima uit,we gaan eindelijk uitpakken,want we hebben tot nu toe vanuit de koffer geleefd,wat toch niet erg handig is,ben blij dat alles nu weer in de kasten ligt.
We zitten in het restaurant aan een grote tafel van 10,maar we waren maar met zijn vieren,het andere stel komt uit Denemarken,ben benieuwd of de rest morgen wel komt,de show hebben we maar overgeslagen,we zijn toch wel moe,we zijn nog wat gaan drinken en wilden net naar de hut gaan toen we de mensen tegenkwamen die dezelfde reis maken,toen werd het toch nog laat,haha.