Vervolg Hong Kong

4 december 2014 - Hong Kong Island, China

Nathan RoadNa Starbucks zijn we maar gaan wandelen,want we vielen daar bijna in slaap,haha

We zijn Nathan Road afgelopen,dit is de hoofdstraat van Kowloon,de wijk waar wij in het hotel zitten,die straat is echt kilometers lang met allemaal winkeltjes,waar wij geen aandacht voor hadden,haha,veel te moe,aan het eind kom je op de boulevard waar wij hoopten wel een gezellig restaurantje te vinden,maar er was niets,behalve een koude wind,het was maar 15gr,uiteindelijk maar weer een Starbucks gevonden,het was het enige dat er zat,daarna maar teruggegaan naar het hotel met de metro,waar we eindelijk de kamer kregen.   ​​​Na een uurtje spulletjes opruimen zijn we weer naar buiten gegaan,waar het inmiddels regende,want we konden niet wakker blijven,we zijn met de metro,die onder ons hotel stopt,naar de andere kant van Hong Kong gegaan waar een serie roltrappen is die 800m langs de huizen naar boven gaat naar de wijk mid-level waar de wat rijkere mensen wonen,de tocht duurt 20 minuten,het was heel apart,er wordt veel gebruik van gemaakt,eenmaal boven moesten we natuurlijk ook weer naar beneden,daar was helaas geen roltrap voor,dus dat waren heel veel trappen naar beneden,halverwege wilden mijn knieën echt niet meer en zijn we ergens wat gaan drinken om uit te rusten,daarna ging de tocht weer verder,eenmaal beneden zijn we met de metro weer teruggegaan. We zijn bij een Chinees restaurant gaan eten,wat ik echt niet lekker vond,maar Teun vond het niet vies,ik ben gewoon moeilijk,haha.Terug in het hotel hielden we het allebei niet meer vol,dus om 9 uur gingen we eindelijk naar bed!!!!!!!!!

1. Danielle:
    5 december 2014
    Hoii! Wat gaaf met die roltrappen zo omhoog, hmm al die trappen naar beneden na zo'n zware reis is inderdaad wat minder haha. Hebben jullie wel goed geslapen?? Fijne dag vandaag xxx Daan
  2. Jeroen:
    5 december 2014
    Wat voor eten was het dan bij die Chinees dat je het niet lekker vond ? Hond ? :p