Sydney

21 december 2014 - Sydney, Australië

SydneySydneySydneySydney,21 december,
We zijn aangekomen in Sydney,vanuit onze hut kijken we zo op het Sydney Opera house,het is pas 06.30, maar het is al behoorlijk warm,jammer genoeg zijn we nog steeds ziek,als we rond 10 uur in het hotel aankomen,zijn we dan ook erg blij dat de kamer al klaar is en gaan we gelijk weer een poosje naar bed,vanuit de taxi zagen we al wel dat het een mooie stad is,dus 's-middags gaan we toch maar naar het centrum,volgens de hotelmanager is het een leuke wandeling van 3 kwartier,maar daar voelen we ons niet goed genoeg voor,dus nemen we de bus,we gaan de brug het het operahouse bekijken en maken een wandeling door de botanische tuin naar een punt waar je het operahouse en de brug achter elkaar ziet,het blijkt toch teveel te zijn,we zijn weer zo beroerd,dus gaan we maar weer terug naar het hotel,blij dat we weer op bed kunnen gaan liggen,morgenochtend worden we al om 6.45 opgehaald voor een dagtocht naar de Blue Mountains,die hadden we thuis al geboekt,dus hopen we maar weer dat we ons morgen wat beter voelen.

1. Elly en peter:
    21 december 2014
    Ach wat vervelend. Hoop dat jullie gauw opknappen en morgen kunnen genieten.kusssss.
  2. Karel en Lenie:
    22 december 2014
    Hoi, dat is heel vervelend, inderdaad maar hopen dat jullie snel weer opknappen en kunnen gaan genieten van Australie
    groetjes K en L