Merimbula-Lakes Entrance

27 december 2014 - Lakes Entrance, Australië

Merimbula-Lakes Entrance,27 december, Het is vandaag weer erg zonnig en we gaan maar weer 280 km rijden naar Lakes Entrance,we zouden eigenlijk wel weer eens een dag niet willen autorijden,jammer dat we elke dag ergens anders heen gaan,soms wil je wel langer blijven,dan kun je ook nog iets gaan ondernemen in zo'n plaatsje. Alles gaat voorspoedig,het is wel erg druk op de weg,maar we zijn rond 2 uur op de plaats van bestemming,we hebben vandaag een B&B,een houten huis op palen midden in het groen met werkelijk een geweldig uitzicht,wij hebben de hele bovenste verdieping,Bovenste etage geheel van onsdie is enorm van afmeting, 80 vierkante meter. Wel heel erg landelijk en Engels,ook al zijn de nieuwe eigenaren chinezen,haha. Later in de middag doen we nog een boottocht Pelikaan langs de eilanden hier en zien op zo'n eiland ineens een groep kangaroes springen,Teun is nog net op tijd om de laatste 3 op de foto te zetten. KangaroeWe hebben vandaag geen zin om weer een restaurantje te zoeken,dus halen we een stokbrood en eten dat lekker met banaan en ham in onze kamer.KamerKamerSlaapkamer